Pagini

Escapada in El Grao de Castellon, hihihihi

Hellau oameni frumosi! Ce mai faceti? Sper ca bine! Si eu sunt okei si stiu ca am promis de o mie de ori ca revin pe blog, ca o sa scriu mai mult, dar nu m-am tinut de cuvant. Asa ca am decis sa fac altceva. si anume sa nu mai promit sau sa zic ca fac un lucru, ci sa il fac pur si simplu...

Soooo, lasand la o parte scuzele prin care va motivez lipsa mea, azi va aduc la cunostinta ca am reusit sa  rup un pic monotonia si am facut o mica escapada in El Grao (sau Grao), un locsor situat la vreo 30 de minute de mers lejer cu masinuta si am fost placut surprinsa de ceea ce am vazut.
Ca sa fiu mai sincera si mai clara pana acum habar nu aveam ca exista, iar prea multe despre zona respectiva nu a avut cine sa imi spuna, insa din cate am citit pe internet am inteles ca este un loc dedicat turismului pentru ca are iesire la mare si bineinteles implicit exista si un port unde se pot hrani pestii (am facut si noi, hehehe), te poti delecta cu cateva privelisti exotice, te poti relaxa asa ca de weekend, poti manca specialitati pescaresti si multe multe altele.

Anyway, acum o sa schimb subiectul pentru ca ma simt ca o fraiera avand in vedere faptul ca nu m-am gandit sa impartasesc experienta mea pe blog si prin urmare nu am facut nici prea multe poze, insa o sa va arat cateva furate de pe internet pentru ca merita vazute si un videoclip pe care l-am pus pe profilul meu nou de Facebook (AICI aveti link-ul de la video cu pestisori, pasari si manifestari pe fundal, haha).
Si aici aveti pozele cu portul. Foarte frumusel. Imi super place si daca o sa mai am ocazia o sa mai merg cu siguranta.
 Aici o fantanita si mai jos se poate vedea o imagine de ansamblu a locului. Am auzit ca arata muuult mai frumos noaptea.
Ei, cam asta este. Sa aveti un sfarsit de saptamana fain cu mult soare si va invit sa ma cititi si pe blogul cu unghiute, am pus un banner in partea dreapta! Multam'! Sunteti pupati! 

9 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)