Pagini

Say "hello" to C.L.M.-ica's "camera de unghii"!!!

Hello si bine v-am regasit pe anul acesta, oficial, pentru ca pana acum nu am fost tocmai eu pe blog, a postat altcineva cateva advertoriale in locul meu, hehe. Oricum, incep articolul prin a va spune ca sper ca anul acesta sa aveti parte de mult mai multe realizari pe toate planurile si imi pare sincer rau ca am iesit pentru o perioada atat de indelungata din lumea aceasta a blogurilor... Am mai incercat eu sa va povestesc cate ceva, dar ca sa v-o spun pe a dreapta s-au intamplat o sumedenie de lucruri importante in viata mea despre care nu pot sa vorbesc, nu pentru ca nu vreau, ci pentru ca pur si simplu incerc sa le dau uitarii. 

Iaca sunt de aproape un an in Spania, ei da, cam anul trecut pe vremea asta asteptam plecarea pe 1 Februarie, si sa stiti ca am plecat cu asteptari destul de mici insa cu sperante mari... Ce am gasit aici? Ei bine, de toate. Cand ma intorc in tara? Nu stiu. Toata lumea ma intreaba. Nu stiu, nu am idee... Poate daca as stii ca ma intorc la un loc de munca sigur, la o sansa sa pot sa fac ceva cu viata mea, m-as pune pe avion numaidecat, insa cum Romania din cate am vazut nu prea mai are nimic de oferit, probabil ca o sa ma intorc cand nu voi mai avea de ales... Trist... Stiu... E trist ca am ajuns sa gandesc asa, dar este adevarul... Nimeni nu pleaca din casa lui pentru ca ii este bine si pentru ca are... Nu... 

In fine... Si uite asa gandidu-ma in timp ce scriu articolul asta pentru voi la partile pozitive ale acestei experiente, mi-a venit o alta idee pentru un nou articol: "Lucruri pozitive si lucruri negative in ceea ce priveste mutatul intr-o alta tara..." sau, d'oh, o sa vad ce titlu o sa-i pun, insa cred ca ar prinde bine cateva sfaturi cuiva care se gandeste sa-si ia zborul din Romanica.

Siiiii inchei articolul cu o poza-doua in care va arat "camera mea de unghii", asta pentru ca v-am promis data trecuta poze, hihi.
Mda. Dupa cum se poate observa este amenajata de mine. In stilul meu: chestii roz, dragute, sclipici, pietricele, etc.
Ceva simplu, dar placut. Zic eu. Ce sa va povestesc despre ea? Hmmm... Rafturile sunt hand-made sa stiti, mwahahahahahahaha, le-a facut "dragutul" meu (vorba mamei), apoi langa ele sunt diplomele mele. Am cumparat un raft mobil (cred) pentru bucatarie si i-am dat o noua intrebuintare, am furat o noptiera, doua scaune, am cumparat o oglinda (este pusa pe alt perete), niste bufnite pentru decor si o instalatie si voilà! O "camera de unghii"! Sa stiti ca am ceva clientele pana acum, da Doamne sa vina mai multe, hehe. Aaa si inca o noutate, cred, inca nu sunt sigura ca imi voi deschide si un blog in spaniola, sa vedem, poate merge bine. Sa-mi tineti pumnii, eu va tin la curent! Week-end fain!

10 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)