Pagini

Craciunel fericit!!!

Dragii mei si dragele mele, tin sa va anunt ca sunt cam in pana de idei cu blogul, tot ceea ce pot sa va spun este ca am ramas din nou fara internet si fara laptop (deocamdata). Intentionam sa incep din nou cu tutorialele pentru unghiute pe Youtube, dar nu am cum... Am inceput sa fac unghiute acasa serios, zic serios in sensul ca mi-am aranjat o camera speciala pentru unghii, hehehe (poze nu am dicomdata ca nu am avut cum sa descarc, dar va arat pe viitor).

Eh, una peste alta profit de ocazie sa va zic si eu sarbatori fericit, sa va aduca Mosul tot ceea ce va doriti, iar Anul Nou sa va prinda frumosi, sanatosi si cu belsug!!! 

Btw, in Onda nici nu simti ca e sarbatoare... Spaniolii sunt cam seci, nici tu pom, nici tu concerte de Craciun, nici tu zapada, nimic... Eh... Noi sa fim sanatosi! V-am pupit! 

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)