Pagini

Pentru tine...

Asteptarea.........o pedeapsa pentru cei care nu se vad ani de zile...desi se spune ca ochii care nu se vad se uita,eu pot spune din propria experienta ca nu e adevarat... si ca nu conteaza cat de mare este distanta dintre doua suflete daca acestea sunt defapt unul singur... E un sentiment minunat sa stii ca ai pe cineva acolo undeva care iti poarta de grija si care se gandeste la tine in fiecare moment al vietii lui... si desi nu este alaturi de tine fizic,il simti aproape...poate mult mai aproape decat multe alte persoane care sunt la 1 metru de tine...
Si TU stii foarte bine asta,mai bine ca noi nimeni nu o stie... face 2 face nu am cum sa iti multumesc,deocamdata,sper ca o voi face in curand...dar si asta e o modalitate...deci Multumesc,pt ce? pt ca esti acolo cand am nevoie de un sfat,esti acolo cand ma enervez si tu ma calmezi si pt ca ma accepti asa cum sunt... si sper ca tot ceea ce am vorbit si vorbim sa numai fie doar vise...sa devina realitati... TQM

6 comentarii:

  1. Da..insa oricat de mutl ar tine o persoana la tine, odata cu trecerea timpului, vine o perioada, cand in cale, i apare o alta persoana, incet incet ceea ce simte pentru tine va disparea si va intra in sufletul celeilalte perosane...
    am incredere in persoanele de langa mine, dar nu am aceeasi incredere si in viata !
    Parerea mea ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred asta...
    Depinde de om,ca persoana,ca suflet.
    Am avut cea mai frumoasa relatia,la distanta,timp de 3 ani.
    Am iubit si am fost iubita.Am fost fericita.Si as mai fi fost,sunt sigura...daca Domnul` nu mi-l lua...!

    RăspundețiȘtergere
  3. :( Imi pare rau Alissu... si sunt de acord cu tine,relatiile de la distanta pot fi frumoase... pana la un anumit punct cum a spus si Double D...dar,totul depinde de noi,cei care stim sa avem incredere si sa ne iubim aproapele... si bine inteles de bunul Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc.
    Cred ca fiecare dintre noi trebuie sa ne acceptam asa cum suntem,cu bune si rele,ca sa ne poata accepta apoi si ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, asa e... Nimeni nu e perfect... Astia suntem...Stii..."take me as I am"...

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos.Distanta este proba pentru a apropia doua suflete!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)